Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toch verkeerd (VVD; Dijkhof) gestemd.
02-04-2017, 08:37 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-04-2017 om 08:48 AM door King George.)
Bericht: #1
Toch verkeerd (VVD; Dijkhof) gestemd.
’Toch verkeerd gestemd’

Na het nieuws over de gevluchte Eritreeërs die zorgeloos op vakantie gaan in hun eigen land, blijkt dat ik toch verkeerd heb gekozen.

VVD’er Klaas Dijkhof, veelvuldig op de buis, kwam krachtig over met ferme uitspraken en omdat hij ook in de media goed werd beschreven, heb ik hem mijn voorkeurstem gegeven. Nu blijkt dat Eritrea of een groot deel ervan relatief veilig is, zodanig dat de ’NederEritreeërs’ er vrolijk op vakantie gaan. En Klaas deed en doet helemaal niets. Waarom horen we dit pas na de verkiezingen? Moet ik weer vier jaar wachten.

Eric Kippersluis, Akersloot

http://www.telegraaf.nl/watuzegt/2791343...3fdfb5c6fb
’Wie zijn de weg kwijt?’

Zorgeloos in Eritrea op vakantie nadat zij als kansloze vluchtelingen in ons land zijn toegelaten en op hun wenken worden bediend met bed, brood en bad.

Vervolgens verdwijnt een groot aantal van die Eritreeërs, die een uitkering genieten, weer richting hun klaarblijkelijk veilige thuisland om daar van een ’welverdiende vakantie’ te genieten. Wie zijn er nu de weg kwijt, de Eritreeërs of de Nederlanders? Ik denk het laatste.

Cees Sneek, Amsterdam

http://www.telegraaf.nl/watuzegt/2791335...19fa9830a9

Ik ben verder nog actief op Faith Freedom International en op Uitingsvrij3.2
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-04-2017, 09:51 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-04-2017 om 08:30 PM door Janleul.)
Bericht: #2
RE: Toch verkeerd (VVD; Dijkhof) gestemd.
Zou me niet verbazen als VVD met GL in zee gaat. Die kaklullen zien wel business in dat milieugedoe.Kiezers van beide partijen zullen zich goed genaaid voelen maar dan hebben ze ook wat.
Reageren op dit bericht
06-04-2017, 09:45 AM
Bericht: #3
Hoeveel miljard aan klimaatzwendel gaat ons dit nieuwe kabinet met GL kosten?

Reageren op dit bericht
06-04-2017, 09:35 PM
Bericht: #4
(02-04-2017 09:51 PM)Janleul schreef:  Zou me niet verbazen als VVD met GL in zee gaat. Die kaklullen zien wel business in dat milieugedoe.Kiezers van beide partijen zullen zich goed genaaid voelen maar dan hebben ze ook wat.
Ben blij dat ik toch weer op de PVV heb gestemd (fotobewijs in bezit), Agema dus...alhoewel ik flink op de wip zat om deze keer op Mr. Hiddema te stemmen.

Als je ziet hoe hij vandaag zijn maidenspeech hield, kunnen we van die man nog wat verwachten.

En Jan....laat die VVD daar maar lekker intrappen (binnen 1 jaar weer verkiezingen)....het maakt niet uit HOE ze de EU willen plezieren, ALS ze dat maar doen...want het zijn 4 Pro-EU partijen...VVD, CDA, D66 en GL...erger kan dit land niet overkomen.

En die EU gaat nog een bak herrie worden met GB en de Brexit.
Reageren op dit bericht
09-04-2017, 11:37 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-04-2017 om 12:13 PM door King George.)
Bericht: #5
Video RE: Toch verkeerd (VVD; Dijkhof) gestemd.
Ik vind het zeer zeker een verrijking dat FvD de kiesdeler heeft gehaald en in het parlementair bestel vertegenwoordigd is. En Theo Hiddema lul je niet zomaar onder de tafel. Ik heb zelf PVV gestemd, hoewel ik ook heb getwijfeld, want ik wilde FvD graag aan het halen van de kiesdeler helpen. Het nieuw realisme krijgt met vertegenwoordiging van de PVV en ook FvD nu twee maal spreektijd in de Kamer. Zeg maar stereo Walkman

Hier de maiden speech van Theo Hiddema, een must see Yes

Peilingen: VVD-kiezers geven Jesse Klaver dikke onvoldoende. Mark, trek toch de stekker uit de onderhandelingen!

Reageren op dit bericht
11-04-2017, 09:27 AM
Bericht: #6
[Afbeelding: C9EqSHSXgAAbDJu.jpg]

Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Contact opnemen | Haarlems Vrije Mening | Naar boven | Naar inhoud | Archiefmodus | RSS-syndicatie