Het Laatste Woord: Wilders over zijn eigen proces
|
23-09-2016, 10:07 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-11-2016 om 10:52 PM door Janleul.)
Bericht: #1
|
|||
|
|||
Het Laatste Woord: Wilders over zijn eigen proces
|
|||
24-09-2016, 12:35 AM
Bericht: #2
|
|||
|
|||
RE: Het Laatste Woord: Wilders over zijn eigen proces
(23-09-2016 10:07 PM)Janleul schreef: https://www.youtube.com/watch?v=XbDw26njR7sMooi he....ik zie dit nog liever dan de Kamerdebatten...dit zet veel meer zoden aan de dijk, dan interviews en zo. Ik vermoed zelfs dat Wilders het stilletjes wel mooi vind deze aandacht...graag uitspraak : Schuldig verklaren en dat 1 week voor de verkiezingen. ![]() Snappen ze bij dat domme OM niet dat de PVV hier garen bij spint, net als 6 jaar geleden ? |
|||
16-11-2016, 03:00 PM
Bericht: #3
|
|||
|
|||
![]() Ik ben verder nog actief op Faith Freedom International en op Uitingsvrij3.2 |
|||
17-11-2016, 12:09 PM
Bericht: #4
|
|||
|
|||
Paul Meijer schreef:En dat is dus een OvJ, de beste man begrijpt het echt niet. De wet naar je eigen hand zetten, schandalig. #WildersSaskia Belleman schreef:Vanwege een gemeenschappelijke nationale afstamming vallen Marokkanen onder begrip ras, zegt de OvJ. #Wilders Ik ben verder nog actief op Faith Freedom International en op Uitingsvrij3.2 |
|||
17-11-2016, 01:50 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-11-2016 om 02:02 PM door King George.)
Bericht: #5
|
|||
|
|||
Recht verworden tot onrecht. Nu rest slechts volksverzet.
Openbaar Ministerie eist € 5.000. Hier rust de rechtsstaat.
zo 6.11.16 11:30 by Uri van As ![]() Het is verbazingwekkend dat nu toe geen enkele nieuwsredactie of onderzoeksjournalist heeft onderzocht hoe de ‘minder, minder’ uitspraak van Geert Wilders kon leiden tot onbeteugelde massahysterie, doodsbedreigingen en een middeleeuws aandoend aangiftecircus. Een heksenjacht die notabene in de mainstream media door politici, bestuurders en politie werd aangemoedigd. Een gang van zaken die duidt op een ongewenste vermenging van machten. Wordt onze rechtsstaat bedreigd door mensen die worden geacht haar te beschermen? Papegaaien Wilders’ “minder, minder” uitspraak is uitputtend behandeld door de pers. Van de moraalmeesters van de mainstream media tot aan de wijsgeren van ieder dorps- en wijk-orgaan. Het NOS-filmpje waarin Wilders zijn uitspraak doet is inmiddels zo vaak vertoond dat er papegaaien schijnen te bestaan die bij het horen van een journaaltune uitbundig “minder, minder, minder” beginnen te roepen. Vertaald in het Arabisch en Turks haalde de uitspraak van Wilders’ ook alle zo lastig te bereiken huiskamers van de vele schotelantenne-bezitters in ons land. Afrekening Welke invloed de uitspraken van walging en ontzetting door onze ‘moreel aangeslagen’ premier Rutte, vice-premier Asscher en de ministers van Justitie en Binnenlandse Zaken hadden op het verdere verloop van de gebeurtenissen en de stemming in ons land is helaas door niemand onderzocht. Een rationele beschouwer die het beschikbare materiaal uit die krankzinnige periode van anti-Wilders hysterie nog eens rustig naleest en bekijkt kan niet anders dan concluderen dat onze politiek-correcte elite lijkt te hebben aangestuurd op een afrekening met een politieke tegenstander. Lees verder Terwijl strafeis bekend gemaakt wordt, loopt PVV-fractie de Tweede Kamer in. ![]() Ik ben verder nog actief op Faith Freedom International en op Uitingsvrij3.2 |
|||
17-11-2016, 02:42 PM
Bericht: #6
|
|||
|
|||
Geert had van het begin afaan geen enkele kans...
https://geuzenforum.proboards.com/ http://dutch.faithfreedom.org/forum/ |
|||
17-11-2016, 10:34 PM
Bericht: #7
|
|||
|
|||
(17-11-2016 02:42 PM)maarten schreef: Geert had van het begin af aan geen enkele kans... Ik zie dat heel anders....ik was/ben juist blij met deze zaak (en misschien Wilders zelf ook wel, ook al zegt hij iets anders)...in 2010 was het eerste proces (die hij op alle fronten won) mede de oorzaak dat de PVV van 9 naar 25 zetels steeg. Nu heeft de PVV er officieel 15, waarvan er nu nog 12 over zijn...op 9 december de uitspraak, hoop dat die D66 rechters (incl. dat misselijke wijf) in de eis meegaat en Wilders dan in hoger beroep gaat. Hoger beroep zal wel een paar maanden duren denk ik....nee, ik zie dit allemaal met vertrouwen tegemoet. Als dat geen 40+ zetels worden. ![]() |
|||
18-11-2016, 03:05 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-11-2016 om 03:57 PM door King George.)
Bericht: #8
|
|||
|
|||
![]() Ik ben verder nog actief op Faith Freedom International en op Uitingsvrij3.2 |
|||
|